מענה לצרכים רגשיים כתנאי לתפוקות

עובדים, מנהלים ובכלל אנשים מונעים מרגש.

לכל אחד חשוב שיראו אותו, שיהיה אכפת ממנו כאדם, להרגיש שייך ולדעת שדעתו נחשבת.

בין אם במודע ובין אם לא, כשצורך רגשי נותר ללא הכרה או מענה, הוא מונע התקדמות.

בסדנה לומדים לזהות ולהבחין בין צרכים מוחשיים וצרכים רגשיים.
נחדד את החושים עד כדי יכולת לזהות את המניעים הפנימיים של העובדים והמנהלים שלנו, נשים פוקוס על החשיבות שבזיהוי אותם צרכים ונכיר איך לתת עליהם מענה.

נפתח מיומנויות של הקשבה פעילה ואפקטיבית, אמפתיה, פרגון והעצמה, אתגור ורתימה וכל אלה יובילו למחויבות גבוהה יותר, מוטיבציה וביצועים ותפוקות גבוהים יותר.

משך הסדנה: 4 שעות

קליטת עובד חדש

יצירת קשר

פשוט למלא את הטופס ואצור איתכם קשר בקרוב!