ייעוץ ארגוני

תהליך ייעוץ לארגונים וחברות נועד לתת מענה בבנייה ושיפור של תהליכי עבודה, נהלים ושגרות, בהתנעה וניהול פרויקטים חדשים, בחיזוק מיומנויות אישיות וניהוליות, הובלת שינויים, ניהול ורתימת ההון האנושי, השגת סדר וארגון, יצירת בהירות של המטרות ועוד.

ייעוץ ארגוני תורם לפיתוח השדרה הניהולית ולחוסן הארגוני, תוך גיבוש תכנית פעולה עסקית ועשייה פרקטית להשגת המטרות המוגדרות.

מדובר על מסגרת ליווי מקצועית, שמאפשרת לארגון להעלות סטנדרטים, ליהנות מניסיון מצטבר של היועצים ולהתבונן על האתגרים מזוויות חדשות.

מה כולל תהליך הייעוץ?

תהליך הייעוץ כולל 3 שלבים:

מיפוי, למידה ואבחון המצב הקיים

שלב זה ממוקד בבחינת המבנה הארגוני, אסטרטגיה, תהליכי עבודה, הון אנושי, טכנולוגיה, תפיסה, מדידה ובקרה. 
זיהוי החוזקות הבולטות של הארגון והאתגרים המרכזיים.

עיבוד וגיבוש ממצאים והמלצות

כלל תובנות שלב האבחון ירוכזו לכדי מצגת תוצר מסכמת שתכיל את תיאור ממצאי האבחון, המלצות ומיקודי פעולה לטווח הקצר והארוך. תתקיים פגישה להצגת התוצר.

ליווי ויישום המלצות

בניית תכנית פעולה וליווי בתהליך יישום והטמעת ההמלצות הנבחרות.  

​הקמת מוקדים

הקמת מוקד כרוכה במשימות ואתגרים רבים: גיוס והכשרת צוות המוקד, הקמת אחמ"שיה, ניהול הזמינות, מיסוד שגרות ניהול, נהלים ותהליכי עבודה, חיזוק הקשרים, התקשורת הבינאישית, ניהול הממשקים ועוד. 

בתהליך ייעוץ וליווי של הקמת מוקד, מגדירים תחילה את מטרת העל, אבני הדרך המרכזיים ואת היעדים הארגוניים הנגזרים מהם, עושים תכנון אסטרטגי, ממנו בונים תכנית פעולה עסקית לשלב ההקמה ומייצרים תשתית ארוכת טווח לניהול המוקד בשוטף, לאחר מכן, פועלים ליישום והטמעת המטרות.

שגרות ניהול

לשגרות חשיבות רבה הן עבור המנהל והן עבור העובד.
הן מייצרות סדר, ודאות, שליטה ובהירות, מהוות מסגרת גבולות ונותנות תחושת ביטחון.
לשגרות ערך רב בכך שהן משמשות פלטפורמה להעברת מסרים, הידברות, התפתחות, דיוק, שיפור וצמיחה של כישורי העובדים, של התכנים המקצועיים ושל מערכות היחסים.
הן מחזקות תחושת שייכות ואת החיבור של העובד לארגון ולמנהל, דבר המגביר את המחויבות, משפר ביצועים ומחזק את הנאמנות לארגון.
שגרות נפוצות ומומלצות לדוגמה: ישיבות צוות, פגישות שוטפות, משובים, הוקרה ופירגון.

מסע לקוח

מטרת התהליך הינה שיפור חווית הלקוח, בערוצים השונים ובכל נקודת מפגש עם הארגון. 
מדובר בתהליך ממוקד, בו מבצעים למידה ואבחון של הגורמים והממשקים המעורבים בין הארגון לבין הלקוח.

בוחנים את תהליכי העבודה, המערכות והממשקים הפנים והחוץ ארגוניים. מזהים נקודות טעונות שיפור ותקיעויות, אשר מהווים בסיס להמלצות לייעול מסעו של הלקוח, לשיפור חווייתו ודיוק לערכי החברה.

הגדרות תפקיד

כל אחד מהעובדים והמנהלים זקוק להגדרת תפקיד מסודרת, מפורטת וברורה. 
הגדרת התפקיד משמשת כקו מנחה, מהווה עוגן ומגדירה גבולות גזרה. 
הגדרת תפקיד שכוללת את מהות וחשיבות התפקיד בארגון, את תחומי האחריות ואת מדדי ההצלחה המסמנים את התוצאות והשורות התחתונות שעל אותו בעל תפקיד לספק. 


יצירת קשר

פשוט למלא את הטופס ואצור איתכם קשר בקרוב!